شکی نیست که نمایشگرهای ال ای دی مثل تلویزیون های شهری و تابلوهای روان تکرنگ یکی از بهترین ابزار برای تبلیغاتهای محیطیه، میتونه بی نهایت متن و عکس و فیلم  پخش کنه ، تبلیغات نمایش بده ، اطلاع رسانی ها را انجام بده  ، حال نداشتید بره سرکوچه نون بگیره ، خلاصه چیز خیلی خوبیه ، اما متاسفانه خیلی از کسب و کارها بازخورد خوبی ازش نمیگیرن ، چون تنها به خرید نمایشگر اهمیت میدن و برای استفاده از آن هیچ برنامه و بودجه ای در نظر نمیگیرن..

اصلی که باید فراموش نشه اینکه : هدف شما معرفی شدن است و به دنبال ابزاری برای آن هستید، نمایشگر ال ای دی یک ابزار است نه یک هدف..

اگه هدفتون اینکه نمایشگر بخرید بزنید سردر مغازتون پزش رو بدید که بحثی نیست اما اگه هدفتون اینکه از این ابزار برای برندینگ و بالا بردن فروشتون استفاده کنید باید براش وقت و هزینه کنید..
هر چیزی که از این نمایشگرها قراره پخش بشه معرف شخصیت کسب و کار شماست ، مثل کت و شلواریه که در مراسمات میپوشید و همه در نگاه اول شما را از روی ظاهر و لباستون قضاوت می کنن..اینکه در هر مناسبت ، در هر فصل و … کت و شلوار های متفاوت و مناسب بپوشید چقدر شخصیت شما را خاص میکنه تا اینکه یک کت و شلوار داشته باشید هر کجا هر زمان فقط همون بپوشید!!..

از طراحان ، موشن دیزاینرها و گرافیست های حرفه ای که کار و تخصصشون اینه استفاده کنید ، هر چند ماه ویدیوها را تعویض و بروز رسانی کنید ، برنامه تبلیغاتی ماهانه ، فصلی ، مناسبتی تنظیم کنید و اصلا بابت هزینه طراحی دست و دلتون نلرزه ، پول خوب کار خوب میاره..
همچنین شما باید در ویدیوهای تبلیغاتی خود چیزی نمایش بدید که مشتری به دنبالشه نه چیزی که خودتون دوست دارید..
شدیدا توصیه میکنم که مبالغ خدمات و کالاهای خود را در نمایشگرها نمایش بدید کاری که کمتر کسب و کاری انجامش میده اما تجربه ما نشون داده تاثیر فوق العاده در جذب مشتری داره..خیلی از مشتری ها کم رو هستند ، خیلی از مشتری ها از رقم ها و مبالغ بی خبرن و از اینکه پای در فروشگاه بزارن ، بازدید کنن و قیمت بگیرن هراس دارند که نکنه بودجه خریدشان کافی نباشه و باعث خجالتشون بشه..اگر شما قیمت ها را به روز اعلام کنید ممکن است با بودجه ای که مشتری در نظر دارد برابری کنید و به همین واسطه مشتری با نیت خرید و با آسودگی خاطر وارد فروشگاه شما می شود..


شما باید تا 20 % از مبلغ هزینه ساخت نمایشگر را به عنوان هزینه تبلیغات سالانه در نظر بگیرید و بابت ساخت ویدیوهای تبلیغاتی هزینه کنید..

مثلا اگه تلویزیون شهری خرید کردید به مبلغ 100 میلیون تومان ، باید تا سقف 20 میلیون تومان در سال بابت ساخت تیزرهای آن بودجه در نظر بگیرید و دلتون نسوزه..

شما 100 میلیون بابت نمایشگر ال ای دی هزینه کردید و ویدیو تبلیغاتی شما مثل ویدیو تبلیغاتی رقیبت شماست که نمایشگرش رو 20 میلیون خریده..وقت هر دو یک چیز دارن پخش میکنن چرا باید 100 میلیون پول بدید؟ خب شما هم 20 میلیونیش میخریدید!!.. این تفاوت رو شما باید ایجاد کنید و با در نظر گرفتن بودجه بیشتر ، تیزرهایی بسازید و پخش کنید که بهتر و متفاوت تر از رقیبتان دیده بشید..

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.